Ahead RemoteMonitoring to cyfrowa usługa, która dostarcza klientowi oraz zespołom serwisowym dane o biezacym stanie urzadzenia 24/h, 7 dni w tygodniu. Zawsze dostepne, aktualne informacje to mozliwosc zapobiegania potencjalnym usterkom, przewidywania przyszłych, mozliwych przestojów urzadzenia oraz lepsze planowanie prac konserwacyjnych.
Czujniki zainstalowane na urzadzeniachnieustannie zbieraja, analizuja i przekazujaistotne dla wykrycia ewentualnych błedówinformacje. To pozwala podejmowacodpowiednie kroki z wyprzedzeniem,a takze tworzy swoisty ekosystem, w którymwszyscy zaangazowani maja zawsze aktualnei wyczerpujace dane o urzadzeniach.
Wiele czynników moze miec wpływna działanie urzadzen: warunki pracy,komponent, który osiagnał juz swójmaksymalny czas działania, czy poprostu awaria jednej z czesci. AheadRemoteMonitoring identyfi kujenieprawidłowosci i anomalie nie tylkoszybciej, ale i precyzyjniej niz tradycyjnakonserwacja, dzieki temu moznazapobiegac potencjalnym problemomi usterkom, zanim jeszcze wystapia.
Stała zdalna diagnostyka i usługi opartena bezprzewodowym przesyle danych.
Zdalne testy urzadzen zakonczone raportami pozwalajana długa zywotnosc i wydłuzony czas pracy Twoichurzadzen.
Akcje serwisowe sa inicjowane automatycznielub w konsultacji z Toba na podstawie samodzielnegowykrycia błedu przez system.
Istotne informacje przekazywane sa poprzez email, a krótkie alerty wysyłane sa na smart phone lub poprzezinternetowa platforme Ahead ActionBoard.
Precyzja. Nieprzerwany monitoring i analiza danych umozliwia idealne dostosowanie planowanych działan serwisowychdo specyfi ki Twojego urzadzenia.
Wygoda. Automatyczne wykrywanie błedów i powiadamianie słuzb serwisowych to znacznie odciazenie w codziennychobowiazkach.
Spokój. Przewidywanie potencjalnych problemów i zapobieganie awariom, zapewnia najwyzszy poziom komfortu dlauzytkowników budynku.